Prémiové realitné služby Všetky ponuky

DIZAJN JE ZÁBAVNÉ SLOVO. BYŤ DOBRÝ DIZAJNÉR ZNAMENÁ POCHOPIŤ PRINCÍP.

"Dizajn je zábavné slovo. Niektorí ľudia si myslia, že to znamená ako vec vyzerá. V skutočnosti je to skôr o fungovaní. Dizajn počítača Mac nestál na výzore, aj keď ten bol tiež dôležitý. Hlavne išlo o to ako počítač fungoval. Byť dobrý dizajnér znamená pochopiť princíp." – Steve Jobs

Myšlienka od Steve Jobsa presne platí aj pre produktové či prezentačné fotografie, napr. nehnuteľností a naozaj stojí za zamyslenie sa.

 

V poslednej dobe som sa stretla s tvrdeniami o tom, ako na fotografiách pri predaji/prenájme nehnuteľnosti veľmi nezáleží, pretože klienti potrebujú vidieť faktá o danom objekte a cenu. Pritom cenu za nehnuteľnosť chcú majitelia dosiahnuť čo najvyššiu, k dispozícii majú fotografie nie práve na profesionálnej úrovni a niekedy sa na nich nájde viac produktov z drogérie ako samotnej nehnuteľnosti (viac o tom, ako pripraviť nehnuteľnosť na fotenie v článku) – samozrejme česť výnimkám!

A keď padne téma na to, ako dlho ponúkajú „tú svoju”… dostaneme celkom slušne dlhý čas. Vtedy si kladiem otázku: „Prečo?“, predsa daná nehnuteľnosť má viac výhod ako nevýhod!

Odpoveďou je - KVALITA PROPAGÁCIE!

Vďaka dobrým fotografiám, videoprezentácii a pútavému nadpisu získate skvelých potenciálnych záujemcov na vašu nehnuteľnosť. Ušetríte si čas, dodáte vážnosť a pravú hodnotu vašej nehnuteľnosti a tak dosiahnete vytúžený cieľ.

"Profesionálne fotografie nie sú umenie, ale porozumieť a vyzdvihnúť podstatu daného objektu je na nezaplatenie."

Úplným základom je pochopiť podstatu svojej nehnuteľnosti, vidieť všetky jej pozitíva a krásy a byť si vedomí aj jej nedostatkov.

 

Dominika Matyasova
Fotograf & Marketér v spoločnosti ADRID REAL s.r.o.